4/8/08

3 d'agost -Señor Mostaza a la Traviesa

Poques vegades la nit ha estat tan màgica com ahir. Luis Prado és un tio genial de València que toca el piano molt bé i crea unes cançons genials: lletres enginyoses, melodies molt líriques.... i s'ha envoltat de tres músics iguals d'excepcionals. Paco Tamarit es un bon guitarrista que es desmadra en algun moment de l'actuació com per a recordar-nos que Hendrix és el començament de tot en les sis cordes elèctriques. Alejandro "Boli" Climent y Eduardo Olmedo al baix i la bateria respectivament, que elaboren una sòlida base rítmica d'aquelles que recorden el Beatles -Ringo Starr no va fer cap "solo" a la seva vida beatle, tret dels tres o quatre segons del Abbey Road.